Sunday, April 20, 2008

"Some seabathing would do me good"

Oj, känns som det varit lite tyst här på senaste tiden. Jag har hunnit ha grammatiktenta, fyllt år och badat i havet. Det mest spännande är kanske att jag badade i havet denna ljuva morgon. Festen var lite utdragen, mest för att Elin skulle skälla ut Timy när han kom hem för att han glömt att sätta oss på gästlistan vilket betydde att vi inte fick några mate's-price-cocktails. Sen någon gång vid sex bestämde vi oss för att gå ner och hänga på stranden med soluppgången. Havet var svinkallt, men det värsta var att ta sig upp för den långa jävla stranden barfota efteråt (det var lågvatten).

Födelsedags firandet i torsdags var kanske inte det roligaste jag varit med om men det var fint ändå. Jag blev uppvaktad med tårta på sängen av Emy, Elin och Linus och fick lite presenter hemifrån, väldigt fint! På kvällen var det förfest hos oss med massor av folk och mycket dricka vilket utvecklades till rena rama fylleslaget. Senare tog vi en sväng till Casablanca men där var det fullt av människor så vi gick hem och åt pommes.

Jag har köpt Pride and Prejudice och À bout de souffle på dvd. Det känns bra


Först cream tea...

...sen lite öl i solen på det. Trevlig eftermiddag i Rottingdean.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.