Saturday, April 5, 2008

The state I am in.

Jag stannade hemma från skolan, jag skulle skriva på min uppsats men gjorde det inte, istället drack jag för många cocktails innan kl 8. Elin, Linus och jag gick hem och åt pasta sen gick vi till nån pub vid stationen, mötte upp lite folk och gick till Digital. Digital var bra om än en något konstig blandning av musik och jag var fantastiskt nöjd med att ha öronproppar. På hemvägen köpte jag hamburgare och pommes på ett ställe där jag redan innan visste att hambuirgarna är äckliga. Hemma satt vi i köket en timma och snackade skit. Idag vaknade jag vid 10 och försökte få upp Linus, när inget hände somnade jag av ren utmattning och sov till två. Det var dumt för jag skulle ju gå upp tidigt och skriva i dag. Nu har vi sett på Across the Universe, en film med Beatles-musik, som var helt okej.

Det kommer antagligen inte bli något skrivande nu heller, men som tur är har jag en väldigt bra plan för min uppsats! Nu väntar jag på att Angel ska laddas ner, det är en ganska ny Ozon-film och de brukar ju vara fina.

För övrigt har jag sett slut alla avsnitt av mina töntiga serier så nu står jag alldeles blottad utan att veta vad jag ska ta mig till. Jag ska nog börja rita lite igen.

Martin, Arne och Teodora i Paris. Härligt!

No comments: